2 dåliga nyheter

Ikväll tror jag att jag bara suttit i telefon med min kära syster, vi har ringt fram och tillbaka till varandra om vad vi ska ha med oss till thailand. men nu är väskan snart packad tror jag i alla fall :D

Emil kom just hem från ett styrelsemöte som lägenhetsföreningen haft, han kom hem med 2 dåliga nyheter.

  1. Sigge får inte vara utekatt längre, vet inte hur det kommer gå. Han kommer bli så olycklig. Stackarn
  2. Vi får inte ha vår skoter i garaget längre.

Istället för påskägg så gjorde jag påskpåsar i år, såhär vart dom.



Nå syster hur gick det med spikmattan, sitter den fast på ryggen nu eller??

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas du far det underbart bra i Thailand! :P Jag ar valdigt avundsjuk pa dig :)

2009-04-07 @ 06:53:48
URL: http://malinsresa.blogg.se/
Postat av: Kusin Erica

Va ? Kan man bestämma att man inte får ha utekatter i ett så stort område ? Låter konstigt...



Jättefina påskpåsar !!



Har också provat spikmatta, både skönt och ont. Men Pontus gillar det skarpt så när han är hos mormor ligger han på spikmattan och ser TV :)

2009-04-07 @ 07:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0