bortglömt

Då var det måndag igen, känns som jag varit dålig på att uppdatera mig nu men jag har helt ärligt glömt bort min blogg. Jag har jobbat och sysslat med annat.

I fredags jobbade jag mellan 11-20, det var kvällsöppet där jag jobbar. Det var roligt men eftersom jag inte hade jobbat på två veckor så kändes de som jag var ganska ringrostig. Efter ett tag gick det i alla fall bra vilket var tur eftersom att det var väldigt mycket folk. Sedan gick jag hem till Linnea för att träffa några tjejkompisar, det var riktigt trevligt förutom att jag inte vet om jag var så social för ja var så trött.

Sedan på lördagen var det superfint väder så jag och Sofia gick en runda på stan och njöt av en mjukglass, efter jag lämnat Sofia åkte jag till blomsterlandet för att köpa lite nya blommor. Jag gjorde ett litet blomsterarrangemang att ha utanför dörren.



Igår fick vi främmande av Andreas, Theresa och Theo. Vi grillade kött och åt det tillsammans med potatisklyftor,sallad och sås. Till efterrätt blev det varma hallon tillsammans med glass. Mums

Kommentarer
Postat av: Kusin Erica

Oj vad duktig du är ! Jag är helt ohändig vad gäller blommor och kan inte få till fina blomsteruppsättningar, detta var jättefint med det vita "bandet" eller vad det är, över blommorna :)

2009-04-28 @ 08:29:25
Postat av: Tess

Va fint arrangemang! Ja har sj köpt lite blommor som ja satte i kruka igår. Ska ta mig till tjärns växthus snart å köpa lite mer att komplettera med :-)

kram

2009-04-28 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0