Bullbak

Idag hade jag tänkt ta sovmorgon men vaknade så klart halv 8, då började jag baka men insåg att jag hade för lite smör, så tog mig en promenad ut i skogen och plockade lite ris för att sedan gå till konsum och handla. Jag fortsatte med mitt bakande när jag kom hem. Vart muffins, picknickkaka och bullar. Blev väldigt många bullar hela 160 stycken :D När jag var färdig med det så började jag städa och Emil hjälpte också till.

Såhär blev riset jag plockade


Dessa fina hjärtan i betong köpte jag igår på Maxi



Nä nu ska jag gå och göra mig klar, får besök av Annie snart :D

Kommentarer
Postat av: Funky

Morsning! Ooh vilka fina! Och värsta betong-tjejen du har blivit då :) Nu ska jag strax dra till jobbet. Snow sitter bredvid mig och tigger som vanligt, vad jag än äter. Well, ha d bäst! Kraaam

2009-04-02 @ 07:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0