Hinner hon?

Nu sitter jag här tillsammans med min syster i hennes lägenhet och det är mindre än ett dygn kvar innan vi åker. Jag är inte förvånad att hon inte packat och hon hävdar bestämt att hon ska göra det imorogn men jag vet att hon gör så så jag oroar mig inte. Mamma och pappa ni kan också vara lugna. Hon planerar också att städa hela lägenheten imorgon bitti med allt från att torka kökslådor till att skura golven. Vi åker hemifrån klockan tio. Vad tror ni, hinner hon?

Idag var det första gången jag reste själv och jag måste säga att det gick väldigt bra + att jag fick mig hem till henne. Vi har ätit en god middag ikväll bestånde av stekt lax, keso och grönsaker.

Kommer troligen inte bli något uppdaterande medans vi är borta så jag önskar er alla en glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Emmas konst & design

Så ni fick in de datum ni ville i alla fall? Kul!! :) Ha en supertrevlig resa! Mina föräldrar har just kommit hem därifrån och de hade det hur bra som helst! :) Då får vi träffas då ni kommit hem så får du berätta hur det varit :) Kram och ha så kul

2009-04-10 @ 00:32:44
URL: http://emmaogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Glad Pask och jag hoppas du far det helt underbart i thailand!! :D

2009-04-10 @ 00:47:11
URL: http://malinsresa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag önskar er en underbar resa. Glad påsk!

2009-04-10 @ 09:50:37
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Kusin Erica

Ha ha ha...Frida verkar vara som mig..packar bäst under stress :)

2009-04-10 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0