Lugn kväll

Nu är det lördag kväll och vi har just kommit hem från Emils föräldrar, vi blev bjudna på mat där och har suttit och spelat spel för att sen se robinson. Blev en lugn och trevlig kväll precis som vi ville ha det.

Pratade med min bror igår och min syster idag, båda bor i Stockholm och de berättade hur fint väder de hade. Att solen sken och att folk gick omkring i shorts. Det känns ganska avlägset här hemma då det snöar och är typ 1 meter snö kvar på marken. Känner mig så less på det så ser verkligen fram emot Thailand som närmar sig.

Känner mig verkligen trött idag så nu ska jag gå och se på tv innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Kusin Erica

Men nu är det väl ganska nära ? Med Thailand tänkte jag...Fatta vad härligt ni ska ha det, med värme och sol ! Tror jag är lite avundssjuk :) Ha det bra ! Kram Erica

2009-04-05 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0