Positiv dag:D

Idag har varit en bra dag. har hänt många saker som känns positiva. Bla att Emil får jobba nu fram till i höst och sen får dom se hur det blir. En annan sak som är kul är att jag vart tillfrågad om jag vill börja jobba extra på twilfit idag, det vill jag ju självklart så nu kan ni träffa mig på Twilfit, cubus och kanske på candys eller jula:) vi får se om det blir på alla ställen, det lär jag nog inte hinna men vi får se vad det blir av allt detta.

Ytterligare en annan sak som jag vart lite lättad över är att jag pratade med en som sitter i styrelsen angående Sixten, hon tyckte jag kunde fortsätta ha han ute så nu kommer jag ha det till i maj i alla fall, då får vi se om jag måste ta in honom igen men i så fall får vi ta det problemet då igen.


Nu var nog det mesta fixat innan vi åker. väskan är så gott som packad och jag känner att jag har ganska stor kontroll. Känns skönt, att bara tänka att man befinner sig i Thailand om 3 dagar är underbart.

Här är en länk om ni vill se hur vi kommer bo: http://www.sixsenses.com/gallery/index.php?code_property=EHR&cate=acc



Kommentarer
Postat av: Erica

Perfekt med jobb !! Var jobbar Emil nu ? Ha nu en underbar resa du och Frida och njut, ser ju bara helt underbart ut !

Mamma och pappa åker med husbilen en sväng i morgon så jag har lånat hem spikmattan så nu blir det att lägga sig en stund, då blir jag lika röd som när jag ligger i solen så jag får väl fantisera att jag är i Thailand :)Kram !

2009-04-08 @ 21:43:55
Postat av: Rut

Men varför skulle ni få släppa ut piggen om ingen annan får göra det??

2009-04-08 @ 22:18:33
Postat av: Tess

Ja är SÅÅÅ avis! Så härligt de ser ut å va!

Skönt att vissa saker ordnats sig innan du reser så du kan koppla av. Ha de så sköööönt nu!



Kramis

2009-04-09 @ 11:05:34
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0