En lång och rolig dag som kan beskrivas som Wei


Idag har varit en lång och rolig dag, började med att jag och min kompis Anna åkte till Piteå för att gå på stan och shoppa, vilket var väldigt trevligt, många saker blev det. Dock blev vi lite besvikna på dollarstore idag, var nästan slut i alla hyllor. Men det var inte nå i jämförelse över hur besvikna vi var på maten vi åt. Vi brukar äta kycklingsalladen med fetaost på Wayns hemma i Skellefteå så då vi såg att Wayns även fanns i Piteå så tänkte vi att det skulle få bli den goda salladen. Men när Anna beställer sin sallad så får hon en färdiggjord som ligger i plastlåda så jag ändrade mig snabbt och tog en toast istället. Jag smakade av Annas mat och måste då säga att kycklingen var gummilik och såsen till smakade fisksås.
Usch så besvikna vi blev
.

Jag hann bara vara hemma i 40 minuter innan det var dax att åka på skoterteori, var väl inte någon hitt att sitta där när man var helt slut efter dagen men tur att det bara är 3 gånger till innan jag har mitt skoterförarbevis : D

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha! ska posta våran blankett om waynes imorrn när jag går till jobbet. tack för en toppen dag å TAGGA till helgen..

WIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE

;)

2009-02-04 @ 22:54:27
Postat av: Big sis'

Ååh vad kul! nu kan jag ha stenkoll på dig min käraste syster!

Sitter just nu i bilen på väg till Sälen, tre timmar kvar, puuh! tur att medresenärerna är av högsta klass. Hör av mig imorrn! KRAAAM

2009-02-05 @ 15:52:44
Postat av: Caroline

Hej! Nu blev jag glad. Vad kul att du har börjat blogga! :) Vi måste ses snart! Kram

2009-02-05 @ 21:25:16
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0