Nu är resan bokad :D

Dagen började super, min storasyster ringde och berättade att vår resa till Thailand är bokad, vi åker den 10 april :D längtar sååå. Är dig evigt tacksam Frida för att du valde att ta med mig när du vann resan.

Ikväll var jag och Emil och hälsade på Ante och Thessan och grattade deras son Theo för att han fyllt 3 år. Han är så söt :D.
Vi fick även tårta och fika vilket var väldigt gott men man kände sig som en propp då vi åkte därifrån. Tack än en gång!

Jag och Thessan hann planera att vi ska ha en filmkväll till veckan och se lite tjejfilmer vilket jag längtar till, blir så långt mellan gångerna då vi ses, det är tråkigt.

Eftersom att jag inte lär hinna med att skriva något nu under helgen så hälsar jag trevlig helg, kommer med uppdatering på söndag eller måndag.

Kommentarer
Postat av: F

Gomorron! Shit asså, i natt blev det max(!) en och en halv timmes sömn, helt otroligt. Vi hade svinkul med sexrätters middag och en massa bra musik. Nu ska vi strax iväg på konferens i två timmar sedan blir det slalomåkning, vilket ska bli ytterst intressant med tanke på att jag inte åkt skidor på evigheter. Ha en fantastisk dag! Kram kraam

2009-02-06 @ 07:38:30
Postat av: Malin

Vad glad jag blev da jag upptackte att du har en blogg! Jag har redan lagt till den pa "bloggkoll" :) Vad avundsjuk jag blir pa dig som ska till Thailand! Hur lange ska ni vara dar?



Kraamar

2009-02-07 @ 20:02:02
URL: http://malinsresa.blogg.se/
Postat av: Hasse

Hej! Måste bara säga att det är väldigt viktigt att vara aktiv med många inlägg i början av bloggkarriären OM man vill skaffa läsare. Man kan lätt tröttna av att gå in på en sida som aldrig blir uppdaterad! :) //Hans - moderator

2009-02-08 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0