Mamma Mia


Våra liljor som vi köpte förra helgen står sig än.



I fredags var jag och köpte tyget till min jumpsuite som kommer bli mörklila, tyget känns väldigt tunt och svalt så kommer bli bra i värmen. Kommer att komma en bild då jag är färdig med den.
Efter att jag slutat jobba så åkte vi hem och såg en film som jag sett massor av gånger nu men som jag tycker är lika bra varje gång, nämligen Mamma mia. Man blir så lycklig och glad av att se den.

Igår lördag så åkte vi till några kompisar som vi inte har träffat på ett tag, vi såg hockeyn och sedan melodifestivalen samtidigt som vi drack och pratade en massa. Sedan gick vi ut och jag måste säga att det var roligt fastän jag tycker det var roligare innan vi gick ut. Tack till er som var med, det var väldigt roligt.

Imorgon ska vi följa med mina föräldrar till ikea så vi sitter och planerar lite vad som ska inhandlas, det ska bli så roligt. Har längtat länge.

Är det bara jag som känner att veckorna går fort, känns bara som det är måndag och söndag hela tiden.

Hoppas ni haft en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för igår! Jag hittade inte dig när vi skulle fara hem. Men hoppas du fick kameran av Emil :P Kram

2009-02-15 @ 14:00:47
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hehe, nu såg jag din kommentar ;) Ja, vi borde absolut hitta på något inom snar framtid :)

2009-02-15 @ 14:02:30
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0