Renovering

Nu har vi börjat, idag vid middagsbordet började vi prata om att göra om i vardagsrummet igen och sagt och gjort så började vi när vi hade tagit bort maten. Eftersom vi inte har någon stans att förvara möblerna vi redan har under tiden så har vi plastat in allt i en stor hög i mitten, lite krångligt men ska nog gå bra. Vi har börjat riva tapeterna, men ivrig som jag är så kan inte jag låta bli att ta bort spacklet samtidigt för att se om de kan bli bra med en vägg i betong, jag tror det kommer bli snyggt tillsammans med tre vita. Tur att vi har en ångmaskin som underlättar att få bort tapeterna och spacklet.

Så här ser det ut på ett ställe där jag fått bort spacklet, vad tror ni...kan de bli bra?





Kommentarer
Postat av: Malin

Ni vantar da inte med nagot :) Jag tror att det kan bli riktigt lackert med en bentongvagg om man pa nagot satt satter upp en fargglad tavla eller natt? :)

2009-02-24 @ 22:18:02
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0