Varit frisk ett år nu :D

För några helger sedan ägnade vi sommaren en tanke, längtar så :)

För några veckor sedan ägnade vi sommaren en tänkte, vi längtar så :)

Nu var det helg igen och det känns så skönt, med en förkylning i kroppen så kommer det troligtvis bli en ganska lugnt och skön helg, med varma kläder och kanske någon bra film att se på.

Kom på att det var precis ett år sedan igår sen jag opererades för Ulcerös kolit och det är ju helt otroligt att man kan få må så bra direkt efter en operation, att ens liv kan förändras så snabbt. Att må dåligt i över två år konstant och sedan bara vara bra och så kallad frisk efter en operation, jag är tacksam och glad att jag tog beslutet, men skulle tagit det tidigare.

Våra planer på att göra om i vardagsrummet har skjutits på, vi är inte säkra på att vi ska göra om. vi får se vad vi bestämmer.

Sist men absolut inte minst så önskar jag alla som är in på min blogg att ni tittar in på min kompis emmas blogg, hon ritar så underbart fina målningar, man drömmer bara om att man skulle få hänga dem som tavlor hemma hos sig. Henne hittar ni på http://emmaogren.blogg.se/ Emma du är otroligt duktig.

Trevlig kväll






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur bra som helst att du blev frisk vännen! Det är så skönt att se dig leva livet igen =) Sötnos! Vi borde ses snart igen, Puss!

2009-02-22 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0