Trött

En bild från tidigare i vinter som Emil var ute och tog



Ojoj vad trött jag är nu, somnar tidigt på kvällarna och måste stiga upp tidigt på morgonen. Det är mycket att göra men det är samtidigt väldigt roligt.

Jag har min sista dag på röntgen imorgon och det känns tråkigt men skönt också. Jag har tyckt att de har varit jobbigt att vara där för att man lider med patienterna, men på något sätt så tycker jag i alla fall att det är spännande så nu kommer en tid då jag ska fundera över om jag ska söka in på utbildningen eller inte.

Jag måste även skriva en kommentar om Mårtens inlägg, jag gillade de skarpt haha, du är rolig du :P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller tummarna för att ni kommer!! Vore så trevligt :D Annars får du och jag hitta på något någon annan dag. Jag är så nyfiken om röntgen, varför har du varit där? :) Kram

2009-02-11 @ 21:24:32
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0