Härlig kväll

Här är vår underbara katt Sigge



Sitter och lyssnar på väldigt bra och lugn musik och bara njuter med vår katt Sigge i knäet. Några av låtarna jag lyssnar på är:

  • The OC soundtrack - Jem - Maybe I´m Amazed ( From the O.C.)
  • Shrek - Dana Glover - It Is You ( I Have Loved )
  • The Cranberries - Joe
  • Jeff Buckley - Hallelujah
Har annars lite nya idéer om vad jag skulle vilja sy men har inte något tyg idag så kan inte börja rita och klippa ut ännu. Blir troligen att köpa lite tyg imorgon. Sen ska jag kanske sy en jumpsuit som jag ska ha med till Thailand då jag och Frida ska dit :) Längtar sååå!


Kommentarer
Postat av: Rut

Jumpsuit what? ska ni hoppas bungyjump eller? är det nån dräkt eller vad? fattar inget. Ha en fab kväll i alla fall. Hälsa Siggen, vilken hottie btw!

2009-02-13 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0