Våren närmar sig

Tycker det har varit helt underbart ute dom senaste dagarna, solen skiner och fåglarna kvittrar. Känns att våren närmar sig med stormsteg.

Tog detta kort från sovrumsfönstret för två dagar sen, solen håller på gå ner.



Tack för en väldigt trevlig kväll igår och god fruksallad, vi får göra om det någon gång Carro och Kim.

Åkte och hälsade på mamma och pappa idag innan jag började jobba och dom bjöd på mackaroner och korv, mums så gott. Ni är så snälla :-)

Nu känns det som de går lite segt med renoveringen igen, blir inte något jobb ikväll och kommer inte bli något imorgon heller, blir däremot hårt arbete under helgen och början på nästa vecka. Eftersom Emil kanske kommer jobba hela helgen så får jag nog göra det mesta själv, det tar längre tid men jag klagar inte för jag tycker det är skoj. Självklart blir de roligare då vi får börja måla och allt grovarbete är gjort. Uppdateringar kommer.

Trevlig kväll och helg om det inte blir någon uppdatering under tiden.

Kommentarer
Postat av: Kurt

Jaha, och vad händer mer i ditt liv?! Saknar uppdatering!!! :)

2009-03-03 @ 07:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0