Väldigt mycket att göra just nu


Efter de kalla dagarna har vi fått fina froststjärnor på fönstret i köket



Tänkte uppdatera er om vad jag riktigt gjort dom senaste dagarna eftersom jag inte skrivit något.

Allt bara avlöser varandra just nu. Jag har nämligen börjat praktisera på röntgen i Skellefteå, är ganska spännande men jag lider så mycket med patienterna så tror inte jag skulle passa nå bra om jag skulle jobba där. När jag inte har varit där har jag varit på komvux och läst naturkunskap b för att sedan fara vidare på skoterkurs. Kan säga som så att efter i veckan har jag bara en gång kvar av skoterutbildningen innan jag har förarbeviset och röntgenpraktiken tar slut i veckan. Då är de bara skolan och jobbet kvar, hinner nog med att sitta här och skriva om roligare saker som hänt då:)

Till Hans som tjatat lite tänkte jag bara säga att jag hoppas ni kan ha överseende med att jag har mycket att göra nu men ska försöka bättra mig :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken häftig bild! Fin :) Vet du vad jag tycker? Jag tycker att du och emil ska fara till Tomas på lördag. Jag och Per ska ju dit ;) Vore så trevligt att träffas igen! Saknar ju dig! Vad är det för praktik du gör på röntgen? Kram kram

2009-02-10 @ 22:07:36
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

Va fint! :) I morse hade jag frost pa bilen for andra gangen sen jag kom hit. Det ar det narmsta dom kommer sno :P

2009-02-10 @ 22:23:19
URL: http://malinsresa.blogg.se/
Postat av: Mårten Karlsson

Tja Sanna! Det var inte igår...surfade runt och hamnade av en slump på din sida. Kul att du äntligen hittat en man, själv letar jag fortfarande med lykta efter den rätta! Känns lite tungt dock men snart kommer våren och med den kanske också brudarna kommer...we´ll see. Nåväl, du må hava 'ne, kanske att vi ses i sommar när jag är hemma på semestern? Kram

2009-02-11 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0