Design

När jag var hos mina föräldrar förra veckan så satte jag och mamma oss i soffan och slog på tv:n, vi fastnade i ett program som handlade om inredning så klart. Programmet heter topdesign och går 17.30 på 3:an under vardagarna. Rekomenderar er att se det någon dag om ni har möjlighet till det och om ni gillar design såklart. Själv dagdrömmer jag om att man skulle kunna arbeta med inredning och design, tänk vad roligt och spännande det skulle vara. Blir att fortsätta drömma för min del tror jag.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Roger (Rogge)

hmm, det finns nog inte så många intressanta inredningsjobb i skellet, du kanske kan ha någon sidorverksamhet??

2009-03-12 @ 18:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0