En mysig helg

Nu är vi hemma igen och jag har äntligen internet, även om jag tycker att det kan vara ganska skönt att inte ha tillgång till internet så saknar jag i alla fall att kunna titta mailen och så. Vår helg vart kanon, det var fint väder och vi fick besök av Emils föräldrar på lördagen och på söndag kom Ante, Tessan och Theo och hälsade på, vi grillade korv och satt ute i en snögrotta och solade en stund. Annars så tog vi det väldigt lugnt med bad och tvtittand, vi upptäckte att tv4 fakta är en väldigt bra kanal, önskar vi hade den här hemma med.

Här är ett kort från helgen då Emil och Ante står och grillar korv



Emil har jobbat idag och jag har suttit och sytt en tröja istället för shortsdressen jag skulle göra. Så här vart den.



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kom just in efter att ha solat lite, men jag har lite mindre klader pa mig an vad ni dar hemma har ;) Vilken fin troja du sytt!

2009-03-24 @ 22:27:07
URL: http://malinsresa.blogg.se/
Postat av: Tess

Men guuud, en bild på moi! omg! :-)

Tack för i söndags! Hoppas vi kan ses snart igen, kraam

2009-03-25 @ 09:22:53
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0