Summering

Så var det söndag igen, en kort summering över vad vi gjort i helgen kommer här.

Igår var vi ute i stugan och jag prövade att köra skoter nästan för första gången och jag måste då säga det att jag blev helt slut i tummuskeln haha. Sen på kvällen åkte vi till Nils lägenhet och såg melodifestivalen med han, Fredrik och Linnea. Blev en trevlig kväll.
Idag åkte vi och såg på Annas fotbollsmatch och sedan följde hon med hit och klippte Emils hår och sen åt vi tacos tillsammans.

Ikväll ringde Britt och frågade om jag kunde jobba imorgon, självklart gör jag gärna det. Så nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med att stiga upp imorgon.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0