4 Mars

Nu tycker jag att det är dax för ett litet inlägg här igen, var ett tag sedan jag skrev något. Vi håller som sagt på att göra om i vardagsrummet och det är mycket jobb men väldigt roligt och vi börjar närma oss slutet. Betongen är framme, taket är målat ett varv (förhoppningsvis andra ikväll) och spacklet är påväg att torka. Blir att slipa det ikväll och om vi hittar någon tapet som faller oss i smaken ikväll så ska jag försöka mig på att tapetsera imorgon på dagen. Bilder kommer


Idag så ringde Emil och väckte mig vid 9, han tyckte verkligen att jag skulle gå ut för att det var så fint väder och jag kan inte annat än hålla med, Solen sken, det  var  -6 grader och vindstilla. Jag tog därför med min kamera och gick ut och gick en sväng. Vart inspirerad av tågrälsen idag.










Kommentarer
Postat av: Pernilla Pettersson

Hej Sanna, kan inte du göra som vana att skriva ett meddelande per dag? det behöver inte vara långt och det kan vara bara en bild, men det skulle vara så kul att gå in varje kväll och se framemot ett meddelande. Ha en bra dag! Kram!

2009-03-07 @ 10:52:02
Postat av: Petra Pålsson

Mjau!!!

2009-03-08 @ 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0