Vårkänslor och spritter i hela kroppen


Jag är så glad att vi haft så fint väder de senaste dagarna, har verkligen vårkänslor och det spritter i hela kroppen, hoppas att vädret håller i sig över helgen för vi kommer åka till stugan då. Ska vara kattvakt och vi tyckte då att de vore skönt att åka dit och ha som en liten semester. Jag vet ej om internet kommer fungera för mig så är inte säkert att det blir någon mer uppdatering före helgen. Men kommer efter helgen i så fall då ni ska få höra om helgen.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Tess

låter såå härligt! ha en skön helg! kraam

2009-03-19 @ 08:27:34
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/
Postat av: Roger

men hallå! varför la du inte upp mitt meddelande om marknaden i burträsk???!? Är det mot din "image" att ens ta med såna meddelanden? Lågt av dig måste jag i så fall säga. Hör gärna av dig. /Roger

2009-03-20 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0