Lite kort från dagen

Nu tänkte jag lägga ut ett kort på jackan jag köpte idag. Jag hoppas verkligen att jag kommer trivas i den.

 

Sen när jag och Emil kom hem från stan så bestämde vi oss för att gå ut och gå, vi tänkte försöka oss på backhoppsbacken här i Örnsköldsvik. Det gick ju bra då det var en orangemärkt bana man följde. Den var ganska brant och jobbig på vissa delar. När vi sen kom upp så gick vi ner på andra sidan berget där den oranga banan fortsatte, det var väldigt fin utsikt och tillslut kom vi ner till ett eljuspår som gick runt en sjö. Var ganska mycket folk ute och gick och varenda en hälsade på oss, kändes nästan som om man var i stugan för där hälsar alla. Vi fortsatte runt spåret och sen gick vi en väg som visade sig vara en omväg tillbaka men det var ganska trevligt att gå i ett husområde också. När vi väl kom tillbaka så fick vi se två stycken hoppa i backen, vi trodde det skulle vara ganska häftigt att se men vi vart ganska besvikna måste jag säga:)

 

Detta fina träd stod påvägen då vi gick ner för berget

Utsikten från toppen av berget

Det var en hel del trappsteg att gå upp för

Det var ganska många trappsteg vi gick uppför.


Kommentarer
Postat av: Caroline

När hade Emil tänkt börja plugga? Och vem är det han ska få utbildningen av? Jag har inte riktigt fattat :P Hoppas att det ordnar sig!!! Vore såååå roligt om ni kom till Umeå :D Vilken snygg jacka! Ni verkar ha det bra. KRAMKRAM

2009-09-19 @ 23:00:16
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0