Hard To Be A Rock´n Roller

Hej igen!

Har hållit mig hemma under en tid nu, vi hade nämligen grupparbet så kunde vara hemma och pendla till umeå istället. Det gick bara bra och vi hade redovisning i torsdags. sen avslutade vi första kursen igår med en tenta, jag hoppas att det gick bra men de kändes så i alla fall.

Sist jag skrev så skrev jag att jag och Emil suttit och tittat på skoterfilmer och sen dess har jag lyssnat på en otroligt bra låt som var med i en av filmerna. Man blir så glad. Lyssna och bli glad.

Sök på Hard To Be A Rock´n Roller med Wig Wam.

Nu ska jag och Emil gå ut på stan och köpa en vinterjacka till mig som jag hittade på vila igår. Kankse kommer ett kort på den sen. Ikväll blir det bio, Flickan som lekte med elden, jag hoppas att den är lika bra som Mannen som hatar kvinnor.

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0