Måndag

Då var det måndag igen, vi har börjat en ny kurs och allt känns som en ända soppa efter denna dag. Blir att fördjupa sig i böckerna på tisdag och onsdag nu då vi inte har några lektioner, jag hoppas att det kommer ljusna för mig.

Igår var det söndag och Emil var fortfarande på besök, vi var ute och försökte hitta någon bra promenadsträcka för mig men vi kom fram till att jag får gå typ runt hela övik om det ska bli någon sträcka. Men jag ska ge det ett nytt försök imorgon. Jag har hört mig för och fått lite tips så ska se om jag kan hitta någon väg. Sedan var vi och bowlade, JAG VANN den första serien men sen vann Emil dom två andra. Det har varit en riktigt mysig helg vi haft, som en påminnelse till Emil över min kärlek till dig på vår två års förlovningsdag så lägger jag ut detta kort på rosen du fick. Älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Har du slutat blogga? :(

2010-02-10 @ 18:28:48
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0