Känner mig positiv

Veckan är påbörjad och allt känns bra, jag har hunnit lära känna några nya i min klass och några i studentkoridoren.

Vi har träffat eleverna som gått ett år idag och dom har berättat om hur det kommer vara och jag är jättenervös, kommer verkligen vara borta från verkligheten i ett år framöver känns det som med det tempot som är. Men jag är taggad och jag var inställd på det så det känns okej i alla fall.
Annars så trivs jag väldigt bra i ö-vik. Känns som en trevlig stad som påminner väldigt mycket om att vara hemma förutom att alla ens nära och kära inte är här.

Och imorgon ska vi ut på utflyckt i alla fall så då får jag berätta om den turen imorgon=)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu har vi flyttat och vi trivs jättebra här :) Jag har varit på information på skolan och imorgon börjar jag på riktigt med praktiken. Känns jättespännande.

Men vad säger du??!! När har han sökt? Vore ju skitroligt om ni flyttade hit :D DO IT! :)

Kul att se bilden från rummet :) Fint med personliga saker!

Kramkram

2009-09-01 @ 20:09:22
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad roligt att du har börjat blogga igen. Jag kommer att läsa varje inlägg! :)

Jag önskar dig all lycka till och hoppas att allt fortsätter att vara bra :)

2009-09-01 @ 23:43:48
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0