Jobbjobbjobb

I lördags var jag och Emil till Piteå och han provade kläder inför bröllopet, det blev även bokat och klart och han blev så fin. Är så ovant att se han i så stiliga kläder, blev nervös direkt men längtar till vi står där.

Nu har jag snart gjort min andra vecka på praktiken och jag trivs väldigt bra. Är intressant, känner att man lär sig något varje dag, får ansvar och uppgifter att göra och sen är personerna väldigt lättsamma att vara kring och hjälpsamma.
Jobbar utöver det på cubus på kvällar och helger så just nu blir det inte så mycket uppdatering här. På tal om cubus, det är alla vänners dag på tisdag och det innebär att de är öppet mellan 9-21 och det är 30 % på ordinarie pris på kläder och 15 % på smink under hela dagen, kom gärna förbi.

Oj så spännande slutspelshockeyn är, hejjar dock på Dif och vet egentligen inte varför men känns bara så.:)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0