Hej igen!

Nu var det ungefär ett halvår sedan jag var in och skrev något sist men igår var och jag och Emil och hälsade på Per och Carro i deras hemtrevliga lägenhet i Umeå och åt hemlagad pizza och spelade spel, det var jättemysigt. Hur som helst så pratade jag och Carro  om bloggen så jag fick lite inspiration och tänkte att jag skulle ge det ett nytt försök. Så jag hoppas att inspriation och ork kommer finnas att genomföra det.

Idag blir det utan något kort då jag sitter i ett litet rum i Umeå där Emil bor just nu då han just börjat studera i Holmsund till elektriker. Han bor i ett rum som är sjukt äckligt och konstigt så vi har varit och kollat på en lägenhet som han kanske får flytta in i nästa helg. Lägenheten var inte toppen men jag tror den har potential.

Ikväll blir det att se slutet på OS och lite melodifestivalen tillsammans med Emil och bara mysa innan jag åker till Örnsköldsvik imorgon igen. En månad kvar...jag längtar så:)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja vad roligt!!

Tack för igår! Supernice :)

Tack för tulpanerna också. De är så fina.

2010-02-27 @ 19:47:21
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Tess

Äntligen skriver du i bloggen igen!

Hoppas allt är bra me er!



Kram kram

2010-02-28 @ 08:20:53
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/
Postat av: Rut

Nämen så trevligt att ha dig på spåret igen, den här gången får du inte lägga ner! Tennis med grabbarna i helgen? Är du på?



Kram från Rutan

2010-02-28 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0