Tillbaka till Övik

Idag åkte jag från Umeå igen, kändes både och måste jag säga, kändes väldigt skönt att få lämna det äckliga lilla rummet men tycker så synd om Emil som måste vara där. Tänkte på dig!

Åkte redan vid tolv för att jag hade fått tips från Carro om att man kunde göra en fotobok gratis och det var sista dagen idag så har suttit och kämpat med det i ungefär 4 timmar för att tillslut inse att det inte går skicka för att    jag inte kan skrolla ner sidan (GRRR). Men snäll som Carro är sätter hon ihop en ny fotobok till mig med mina kort, du är guld värd...är så glad att jag träffat dig:)

Tack!

Tänkte också berätta om den sura personen som skulle hjälpa mig av med väska idag från bussen.
- (jag)de är min väska som står där och han lyfter ut den samtidigt som han säger
-de var väldigt konstigt eftersom jag just ställt in den
- (jag) men de är min, jag ställde den där då jag åkte från Umeå.
- ja de är konstigt
- (jag) men ska jag visa att de ligger en lila sjal och en grå mössa överst?
- ja det måste du
Jag var med andra ord tvungen att ställa ner min väska och öppna den för alla som stod där för att visa att de var mina saker...vart väldigt irriterad måste jag säga och inte ens ett tack fick jag.

Trevlig söndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Tess

Men oj..var de en medpassagare eller? Tråkigt nog så finns de allt möjligt folk..!



Kram kram

2010-03-01 @ 08:23:13
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0