Elementtrubbel

Då var man äntligen hemma:) Har längtat väldigt mycket de två seanste veckorna då jag varit borta, man värdesätter verkligen det man har här. Har längtat efter att laga mat, baka och att sy. Laga mat vet jag att det kommer bli under vistelsen här hemma sen får vi väl se om det händer något mer. Fick dock idag min bok som jag beställde från aftonbladet, en bok med småkakor för 10 kr, tycker att det var ett kanonpris:) fick några tips.

Jag hann packa upp lite och fika innan grays hade sin säsongsstart idag, vilket bra program, alla känslor känner man med dem. trodde dock där ett tag att jag inte skulle få se det. Var nämligen så att jag och Emil slog av värmen i vår lägenhet då vi åkte härifrån så de första jag gjorde var att gå och slå på alla element. Gick kanske 40 minuter innan jag sen gick i ni badrummet igen och märker att det runnit ut vatten över golvet och rinner fortfarande...fick panik men hade som tur var emil i telefonluren just då så han ringde Martin som kom och hjälpte mig. Löste sig precis lagom till då grays började.

Nä nu ska jag gå och göra mig klar för sängen, kanske tar med datorn och lägger mmig och ser ett bonesavsnitt innan jag sover.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja känner liite besvikelse på greys.. är inte lika bra som de var i början. Skådespelarna ser ju rent less ut på serien förutom christina möjligtvis! Men ska ändå fortsätta se :-) de kanske bara var just de avsnittet ;-)

Ja, ja tycker att vi måste hinna med några sykvällar nu under våren! Har en hel massa kläder till lillan som ja har tänkt sy nu när tygaffärn fått in så mkt fint! :-D

Lät inge kul me vatten på toagolvet! Vad var de för fel?



kramkram

2010-03-04 @ 08:08:35
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Vad härligt att du är hemma. Och att du har börjat blogga igen. Tur att det löste sig med vattnet!

KRAM

2010-03-04 @ 08:35:25
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, ibland måste man åka bort för att inse att man har det bra. Just nu sitter jag för första gången och lyssnar på Radio Västerbottens program Hurra, blev tipsad av Anna. Shit vad roligt det är att höra sin egen dialekt, det är ju inte varje dag man gör det (förutom med er samt Anki och Lina typ). Får nästan lite hemlängtan.



Alice i 3D var för övrigt ganska bra igår, kan rekommenderas (ha inte föör höga förväntningar dock). KRAM

2010-03-07 @ 12:20:38
Postat av: Tess

Hej! Hann inte med att hälsa på dig ihelgen, blev lite för mycket som gjordes.

Men kanske till helgen?

kramkram

2010-03-08 @ 13:40:46
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0