Inspiration

Idag blev det skola igen, kändes skönt att ha något speciellt att göra istället för att bara sitta här och vänta på att tiden ska gå. Dock började inte min morgon särskillt bra. hade skruvat(tvinnat) håret igår kväll då jag la mig för att få lockar till idag men dom blev inte nå bra så blev in i duschen som inte var inplanerat i dagens tidsupplägg, när jag sen kom ut så blev jag inte nöjd med frillan så tog extra tid innan jag insåg vad klockan var, skyndade mig och fikade och klädde sedan på mig för att fara...hade tagit på mig allt och skulle bara böja mig ner för att ta upp skolväskan då jag känner att mina byxor som är välanvända spricker. blir galen och måste ta av mig allt igen för att sedan bara skynda mig att slänga på mig något nytt och springa iväg till skolan.

Igår när jag tittade runt lite på internet så hittade jag denna blogg och jag måste verkligen berömma henne, tycker hon är hur duktig som hellst både på att sminka och på att göra frisyrer. jag sitter bara och tittar och får inspiration.

http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/page/18/

Hoppas ni med kan få inspiration

Kommentarer
Postat av: Tess

Oj de lät inte som en sån där direkt stressfri morgon..! Inte kul när det inte blir som man tänkt sig. Bra sida du länkade till! Ska kolla igenom den noggrannare när lillan sover :-)



Kramis

2010-03-17 @ 07:29:10
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/
Postat av: Erica

Va kul att du börjat blogga igen !!!! Kram !

2010-03-23 @ 10:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0