Onsdag

Dagen började bra, Emil ringde och väckte mig vid sju. åtta hade jag vaknat till så gick ut och gick en sväng, skönt nu då det är milt och asfalten börjat titta fram på vissa ställen, jobbit dock att det blir så halt.
Fortsatte att vara effektiv, ringde och bokade fotograf, ringde kyrkan och malmia för att boka sviten. tyvär visste dom inte om dom skulle ha öppet så hon skulle titta upp det och återkomma och eftersom kyrkan är en back-up så kunde inte hon heller svara på om det gick bra att boka den men hon trodde inte det var något problem, hon skulle titta upp det och höra av sig igen...vi får hålla tummarna att det är okej för annars vet jag inte hur vi gör.

Pluggade en stund för att sedan gå och låna en bok och göra bort att köpa en klänning som mamma ville ha.

Under kvällen har jag fortsatt med att organisera upp en del saker.

Känner mig glad och sprudlande...längtar efter att få gå ut på praktik och prova på yrket. Att få vara bland alla nära kompisar och känna att en del av målet är klarat.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Tess

Här går de undan! :-) Har du redan hittat en brudklänning?! Jag hade jättesvårt för de :-D

Men kul är de iaf att planera! Så länge allt går som man vill ;-) Bara höra av dig om du undrar något :-)

Kram Kram

2010-03-11 @ 07:11:14
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0