1 Mars

Då var det måndag igen och dessutom 1 Mars, nästan hemskt vad tiden går fort. men jag har nedräkning och det är bara 4 veckor kvar nu innan jag flyttar hem så för mig gör det inte nå.

Det har varit en tung dag med mycket orelevant genomgång på skolan, allt tar sån tid och det blir sådana utsvävningar att det är svårt att hålla koncentrationen. Men vart dock glad då jag kom tillbaka till lägenheten och jag hade fått mina böcker till kursen, ska därför lägga mig och läsa lite nu och se om jag blir klokare:)

Var även förbi Övikshem för att säga upp min lägenhet idag men de stänger klockan 3 så vet inte riktigt när jag ska hinna springa upp dit, mailade dom så får se vad dom säger. hoppas jag får säga upp den från 28 februari.

Satt och tittade på massor av kort igår och hittade kort på en klänning som får mig att längta till sommaren. Tänk vad skönt med sol, värme och gröna gräsmattor och sommardoften. Kommer här två kort så ni med får längta.



Trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Tess

Gud vad man längtar efter sommaren..!

Får se hur mycket snö som är kvar närmare juni eller hur mycket översvämningar de kommer att bli nu i vår! :-S kramkram

2010-03-03 @ 19:56:32
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0