Fotobok

Då hade man internet igen, vad man känner sig lite uppdaterad när man inte har tillgång till att läsa norrans och aftonbladets hemsida flera gånger om dygnet och för att inte tala om mailen. Har bott hos mina föräldrar och tagit hand om våra katter och då hade pappa med sig sin dator till stockholm och då finns inte något internet tyvär, därav inget uppdaterande.

Har mest bara jobbat i helgen vilket är otroligt roligt istället för att sitta i skolbänken, har ju dock min sista tenta på onsdag för denna termin. Sen blir det praktik och jag ska vara på skellefteå kommun, känns väldigt spännande och nervöst. Ska bli jätteroligt.

Under tiden jag var i övik så kom min efterlängtade fotobok som Carro hjälpte mig med, den vart superbra. Hård pärm som om det vore en barnbok med i denna så är det kort från stugan och det som hör stugan till. Den kommer därför att få finnas där och pryda en bokhylla i uterummet.

I afton åker jag till mina föräldrar och ska se hockeyn och äta middag, blir även att sova hos dom ikväll.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej vännen. Tack så mycket. Vad Glad du gör mig :) Kul att fotoboken blev bra!!! Heja :D Lycka till med tentan och praktiken. Kramkram

2010-03-24 @ 16:40:58
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0